Bitakım Olaylar

Sunday, February 12, 2006

Nostaljik Seri No.1: K.K. (Kusmuk Kaka)

Dubai ziyareti olayını (pek bi olayı da yok aslında zaman kazanmaya çalışıyorum) yazmadan önce dün akşam aklıma gelen eski bir hikayemizi anlatmaya karar verdim....Yer: Ankara....olaydaki insanlar: Kuzen Yiğit, ben, Canoş...malesef eski bir hikaye olduğu için fotolarla belgeleyemedik olayı....bir cumartesi gecesi....kuzen yiğit askerden gelmiş filinta gibi (hemde 15 ay ohaa...bir asır nerdeyse...süperdi falan der bide askerlik dönemine...bizde şaşkın şaşkın birbirimize bakarız genelde askerliğinden bahsederken yiit)....yazındı sanırım...studio 7 diye saçma biyer vardı oraya gidildi...yiğitkoşun kankaları...ha bu arada bizim ailede annem herkesin isminin sonuna "oşş" ekini koymayı sever...mesela ben cemoş, abim yankı yankoş....kural bir iki isimde bozulur...ertan abi ertuş olur...yeşim ablada "oş" eki "şo" ya dönüşür...yeşo dur o.....en saçması da yiit....onda araya bir "k" harfi konularak "yiğitkoş" gibi korkunç bir formasyon oluşmuştur...hahahah...neyse yiğitkoşun kankaları, ben, canoş ve bir iki kişi daha vardı...çok güzel eğleniliyo falan...bi anda bir "bu gece white russian gecesi olsun abi" lafı geçti karambolde....yiğitkoş zaten gazda asker çıkışı...bitakım şişeler yaptırdı....beyaz beyaz içiyoruz white russianları...2 şişe 3 şişe oldu falan....ağır kaydı herkes....can yılmaz ben yiit çıktık mekandan...yiitin 15 ay askerden kalma masum midesi bi rahatsızlandı...taksiye binildi bize gidildi...zilli zurnalı halaylı sarhoşuz....ve güya annemleri uyandırmadan yiiti kusturup yatıcaz falan.....danalar gibi eve girildi yiiti taşıyoruz...aslında benle canın hiçbi farkı yok yiitten sarhoşluk baabında...3m2'lik tuvalete soktuk yiiti...."blöööö!!! blöööö!!!" diye sesler çıkararak beyaz beyaz kustu kuzcan.....kapıda bekliyoruz sonra alalım yatağa yatıralım diye.....ses kesildi ama yiit tuvaletten çıkmıyo....bende sarhoşluğumla kendimi ilkokul öğretmeni havalarına sokup kapının önünden yiite bağırıyorum..."hadi çocuk!!! çıksana çocuk!!! çocuk çocuk çocuk!!!"....canoşda "ehi ehi ehi" kikirdiyo....yiitten "blöööö....gidin hadi yatın blöööö" diye bitakım cevaplar geliyo.....tabiki babam uyandı....mal bakışlarımızla ve sarhoşluğumuzla olayı anlattık babama..."çıkmıyo bu çocuk tuvaletten baba....ehe ehe" falan diye....o da olaya müdahele etti....manasız bi şekilde yiite bi bebeye sert çıkarcasına bağırırsa yiitin uslu uslu tuvaletten çıkacağını düşündü....şöyle bi laf etti...."yiit!!! çık bakiyim tuvaletten...hıııı!!!!"...hahahah....biz tabiki yine kikirdiyoruz...bende öyle bağırdım.....yiit yalvarıyo içeriden...."yaaa kusmam bitti tamer amca...allaşkına bi izin verinde sıçiyim...."....bizi kesmedi bu laf......babam mcgyver edasıyla bir metal demir parayla tuvaletin kapısının kilidini dışarıdan açtı.....kapıyı bi araladık....kahverengi bir toz bulutu çıktı içeriden....korkunç bir koku.....hemen geri kapadık kapıyı....ölüyoruz gülmekten....babam iyice saçmaladı...bir glade oda spreyi buldu....kapıyı aralıyoruz....içeriye oda spreyini sıkıyo babam...."hadi çık çocuk çık!!!" diye bağırıyorum...sonra kapıyı hemen geri kapıyoruz koku gelmesin diye.....hahahahha korkunç bi operasyon...gece saat 4 falan....periyodik olarak bu olayı yapıp kokuyu yenmeye çalıştık....bizim brownie de uyandı (broş kısaca dobermanımızın adı....bizim kapıcı mustafa abi hatta adını..."bröş" e çevirdi....ötür bröş ötürr!!! gibi komutları var köpeğimize)....sonra babam ben can yılmaz gözgöze geldik ve amerikan swat ekipleri gibi 3m2 lik tuvalete daldık...önde brownie...o da k-9 sanıyo kendini....haaaytttt!!! diye daldık.....yiğit artık ağlamaklı....alafranga tuvalette oturuyo...."yawww allaşkına rahat bırakın beni tamer amca kusmuyorum masumca sıçıyorum bitsin gidip uyucam" falan diye bağırıyo....ben zaten sarhoşum laftan anlamıyorum...."hayır çocuk..kalk çocuk!!!" diye sağdan ben soldan can yılmaz yiitin koluna giriyoruz...babam o sırada oda spreyini sıkıyo yiite doğru.....brownie de tuvalette.....5 kişiyiz küçücük yerde.....artık yiitin kusmuğunun üzerine kakası onun üzerine de göz yaşları karıştı...can yılmaz kikir kikir hala.....sonunda annemde uyandı...."ehhhhh dağılın lan ordan hadi herkes yatağa beee!!!!" diye bi bağırdı...artık bizde kendimize geldik....fıtı fıtı herkes yataklarına koştu...yiiti tuvalette bıraktık...o da bi oh çekip kakasını bitirdi heralde......korkunç bi geceydi....bu anıyıda annemin bir dahaki sabah söylediği atasözü vari lafla bitiriyorum...."eee demekki askere gitmekle adam olunmuyormuş"....hahahahahhaha

1 Comments:

  • abi yılların eniştesi bu hikayede tamer amca oldu...orda bi saçmaladım...o anda ağlamaklı yiitin bi fotosu olsa inanılmaz olurdu...neytse bi dahaki kusmalara artık...

    By Blogger Jemjemo, at 10:13 AM  

Post a Comment

<< Home