Bitakım Olaylar

Saturday, February 18, 2006

Nostaljik Seri No.2: Konya Yolunda Meydan Dayağı

3-4 gündür iş münasebetleriyle Anadolu turlarındaydım. Kırıkkale - Kırşehir- Nevşehir - Kayseri. Gittiği yerlerde broadband wireless bitakım internet bağlantıları olmadığı için yazamadım blog. Anca şimdi pijamamla cumartesi sabahı yapıcak bişe bulamadığım için giriyorum yine olaya. Yine bir nostaljik anı takıliyim dedim. Sene 2001 di galiba. Çılgın İstanbul öğrencilik hayatım bitmiş Bilkent'te master olayı için Ankara'ya yuvaya dönüş yapmıştım. Tekrar aileyle yaşama sıkıntıları hat safhadadaydı..hayatım "ceeem!!! tv'nin sesini kıs!!! brownie'yi çişe çıkar!! offf evladım hep aynı kotu giyiyosun başka bişe giy!!" laflarıyla mücadele etmekle geçiyodu. Ama bunalımım tüm kanka ekibinin Ankara'da olmasından dolayı hafiflemişti. Neyse bi gece annemler şehirdışında falandı. Topladım insanları bize.. Pehli, Çağlar, Hasan, Çağlar'ın o dönemki kızarkadaşı Meliha, bir de o gün veya bir gün önce tanıştığım Yasemin vardı....bizde ön alem yapılıp o dönemin meşhur kulübü twenty e gidilme planları yapıldı....ön alemde dozaj aşıldı tabi herkes dağıldı falan..hatta şöyle bir detay hatırlıyorum...Çağlar'ın kızarkadaşı Meliha "tuvalet" kelimesi yerine sürekli "lavabo, laabo" lafını kullanıyodu bizde deliriyoduk..."laabo nerde cem?"..."ee tuvalet soldaki ilk kapı Meliha"...."hmm tamam saol laabonun yerini gösterdiğin için Cem"...falan gibi....hahahahah....neyse twenty'e gidildi....zıbbıdı zıbbıdı dıbı dıbı dısss diye danslarla coşuldu...hatta bi ara barın üzerindeki salıncakta yasemin'i sallansın diye itiyodum falan...ama sıcaktan üstümü çıkarmıştım atletimle tatsız bi görüntü sergiliyodum...neyse gece bitti keyifli keyifli çıktık twenty'den...çağların arabasına binmek için yürüyoruz ekip halinde.....tatsız beyaz bir doğan egsozundan "vööört" diye sesler çıkararak yanımızdan geçti ve yasemin'e magoca laflar etti içeriden biri....pehli'nin racon damarı kabardı araba yanımızdan geçerken bagajının üzerine vurdu....araba ilerlerken haşırtt diye el fren çekiş sesi duyuldu....e bizde 4 kişiyiz...ben pehli hasan çağlar....ben eksi birden sayılsam bile 3 kişi sonuçta....bıçkın ve güçlü hissediyoruz kendimizi...."bir doğan'a kaç hanzo sığar?" bilmecesinin cevabı o gece "7" olarak çıktı.....7!!!...inanılmaz bişe....bagajdan falan herifler çıkıyodu resmen....neyse 7 kişi indi arabadan....sıfır kavga tecrübemle bi anda gaza geldim....konya yolunun ortasında "hasan tahsin ilk kurşuuun!!!" gazlarıyla bi herifin üzerine doğru koştum....herife yumruk atıcam diye havaya bi yumruk sallayıp sarhoşlukla yerlerde yuvarlanarak "buyur abi voleyi çak bana" şeklinde kendimi gümüş tepside herife sundum....şehirlerarası yolda yerde sarhoş bi şekildeyken kendimi 2 kişi tarafından tekmelenerek buldum.....kafam çok iyi olduğu için hiçbişe hissetmiyodum tabi....o sırada bi ara pehliyi gördüm....street fighter gibi teke tek çıkmıştı başka bi herifle.....herif ellerini öne doğru kung fu ustası bruce lee gibi kasarak getirdi ve "niaaaaaa" diye japonca bişeler bağırdı....pehli'de sarhoş herife bakıp "yaaa naapıyosun sen ya 21. yüzyıla girdik şu haline bak" dedi....hahaha...ondan sonra herif pehliyi dövmeye başladı....bi ara çağlar'ı gördüğümü hatırlıyorum....biri kaldırım taşıyla kafasına falan vuruyodu.....hasan ayrı biyerde dayak yiyo....yasemin'le melihan'da erman toroğlu ve şansal büyüka gibi pozisyon yorumluyodu yolun kenarında..."hmmmm bu yediği ikinci tekme hiç iyi olmadı cem için....ooo pehliye bak nası yedi kafayı...aa çağlar fena yumruk yiyo" şeklinde...hahah neyse bizi bıraktılar...zaten hepimi o kadar sarhoştukki çağların arabaya bindik....bi sessizlik oldu....sonra yüzümüz çamur kan içinde kikir kikir gülmeye başladık....çok saçma bi geceydi....bi süre sonra çağların burnuna baktık...aşağı doğru sarkmış sallanıyo....hahahahah....ben artık bundan gerisini hatırlamıyorum....ama hastaneye gitmişler....böyle kavga edip falan gidersen tutanak tutuyolar normalde....bu çağlarla pehli hıyarı sarhoş akıllarıyla tutanak tutturmadan tedavi olma stratejisi geliştirmişler....hastanede hemşireye gidip..."yaa kavga ettik dövdüler bizi" falan dememek için özel bi cümle geliştirmişler....o cümleyle blogu bitiriyorum...."hanımefendi iyi akşamlar....şu burun bölgesine ufak bir darbe aldık da...acaba yardımcı olabilirmisiniz?"...hahahahahah

0 Comments:

Post a Comment

<< Home