Bitakım Olaylar

Sunday, April 30, 2006

Bir ayrılık tesellisi

Uzun bi aradan sonra aklıma enteresan bişe geldi sonunda. 3-4 sene önce pehli'nin benim bi kızarkadaştan ayrılmam sonucu beni telafi etmesiyle ilgili. Bu kadar saçma bi teselli olamaz. Neyse....garip bi ilişkim vardı. Yürümedi falan. Etiler'deki TGI friday's de yemek yerken "eski heycanı kalmadı...aşk öldü" falan gibi iğrenç kızsal bahanelerle kız beni bıraktı...bende duygusal aşk çocuğu olduğum için direk bunalımlara girip zırlarım. kızla ayrıldık...taksiye binip "dostlar avutsun" diye pehlinin kuzeninin evine gittim. emrah'la pehli karşıladı beni....zırlıyorum sümükler sel olmuş akıyo..."öööğğğkkk abi kız sittir etti beni yaa off yaaa" diye bişeler anlatıyorum...onlarda üzüldü tabi.....olayı sormaya başladılar nooldu nası oldu falan diye....bende full ağlayarak cevaplıyorum soruları...sırt sıvazlıyo emrah falan....pehlinin beni ayrılık acımdan avutma diyalogunu aktarıyorum. yemin ediyorum aşağıdaki gibi gerçekleşti...inanılmaz bunalım ve zırlayan halimle tüm sorularına cevap verdim. buyrun:

Pehli: "abi anlat ya nası oldu abi?"
Jem: "ööğğkk ühü hüü abi işte buluştuk...fridays'e gittik...."
Pehli. "fridays mi...aa bizde c.tesi akşamı gidicez belki...nasıldı abi ortam?"
Jem: "üüüü ööhhh üü..abi iyiydi ya fena diildi...ne çok kalabalık ne az"
Pehli: "hmm iyiymiş ya...ee abi devam et..haa bu arada ne yediniz??"
burunlar falan çekerekten Jem: üühü ühüü abi ben işte önden chicken fingers aldım...kız ara sıcak almadı...frozen margarita aldı....ondan sonra..."
Pehli: "haa o içtimi....nası abi alkol fiyatları? abartımı?"
Jem: "ööğğ ühghhh abi fena diil işte....yabancılar pahalı tabi...."
Pehli: "hmm ok ona göre takılırız...eee abi devam...."
Jem: "abi işte büyüsü bitmiş falan...."
Pehli: "ahh be abi...ana yemek ne yediniz?"
Jem: "üüühhh öööhhh abi ben chicken wrapper aldım...o da bi steak aldı falan"
Pehli. "hmmm onlar 10 küsürdur kesin...tatlı yedinizmi?"
Jem: (sümükler akıyo gözler kıpkırmızı) "öööhhh yok abi ben bişe almadım....kızda kahve içti üzerine...ondan sonra işte abi sevgisi azalmış...."
Pehli: "hmm anladım...hesabı naaptınız abi?"
Jem. "ööhhh ühühhüü abi işte kim ne yediyse onu ödedi...ben karttan çektirdim visa....kızda nakit verdi bölüştük..."
Pehli: "peki abi....bahşiş ne kadar bıraktınız?"
Jem: "öööhhh üüüüü abi işte %10 bıraktık...valla böyle oldu işte...off be abi"
Pehli: "ahh be abi...neyse sittir et be abi sana kızmı yok..."

diyaloglar birebir olmasada herif resmen böyle avuttu beni...inanamıyorum...bende mal gibi cevap veriyodum her sorusuna...zırlaya zırlaya durup orda yok hesap ne geldi yok kim ne yedi..."ne diyon ulan sen" diye bağırmam lazımmış aslında....offf ne saçmaydı yaa...hahahaha

3 Comments:

  • ahahhahahahahhaha
    bu blogda staj yapmak istiorm ben
    keske zamaninda yiit yerine senle arkadas olsaymisim yaa
    neseli bi insanmissin hic haberimiz olmamis
    du link koycam
    walla nefis

    By Blogger bin, at 11:02 PM  

  • Hahahahahaha evet yaaa! Alman yaz aşkımdan ayrılmıştım, böyle bütün yol hüngür hüngür ağladım. Sonra boluda durduk. Zırlaya zırlaya 2 kilo et, yoğurt, çoban salata, kızarmış ekmek, tereyağı ve bal yemiştim. Tadı hala damağımdadır o yemeğin, nefisti!

    By Blogger Daffodil-11, at 11:33 AM  

  • �ok g�zel bir diyalog, "pehli yeme�i"ne yorum alt� yazarken rastlad�m bu diyalo�a. �nsan ili�kilerindeki foto�raf, lezzetini b�rakarak �ekilmi�. Konumuz da yemek hikayeleri. Sizin bu diyalo�unuzu kaynak g�stererek pehli yeme�ine yorum olarak yazd�m. Elinize sa�l�k.

    By Anonymous Anonymous, at 10:16 PM  

Post a Comment

<< Home