Bitakım Olaylar

Monday, February 27, 2006

Kısa Saçmalıklar No:4

Güncel anı yazmaya üşeniyorum. Fotolar gelmedi hala. Kısa saçmalıklara devam:

- Bi kere Ankara'da Manhattan'dan eve dönüyorum zil zurna. Köroğlu'nun sonundaki işkembeciye gidiyim dedim. benim liseden arkadaşım işletiyo...sarhoş gidince kıllanıyo herif falan...bi sürü iğrenç sırrını biliyorum liseden onları bağırarak söylüyorum imajı bozuluyo orda çünkü....yanyana otururduk mesela...bi anda burnuma korkunç kesif bi ayak kokusu gelirdi...sıranın altına bi baktım çıkarmış tatsız makosenlerini bu...bide bana bakıp şey derdi..."yawww cemim yoh böyle bi rahatlık yauww"....şimdi takım elbiseli racon adam oldu başımıza...neyse konu sapmasın...takside gidiyoruz taksici telefonda "yaw tamam hanım açtırtma şimdi ağzımı....de get" falan kavga ediyo....sarhoş gazıyla "abi yengeylemi kavga ediyosunuz?" falan dedim..."hee yaa" falan dedi..."ver telefonu ver" dedim...şaşırdı verdi falan...."yaaa yenge siz sevmişsiniz birbirinizi...yapmayın etmeyin böyle şeyler....adamcağız yogun çalışıyo şu saatte..." diye gazlar verdim...."abi sende gitme yengenin üstüne..." falan....yumuşadılar barıştılar...sonra adam bana işkembe ısmarladı hümanist ayyaş ombudsmanlığım yüzünden...hahaha

- Bi arada sarhoşken taksicilerin telsizlerini alıp durakla muhabbet etme olayım vardı...."iyi geceler büklüm taksi...ben şu anda size 06 T 2345'in yolcusu olarak sesleniyorum hepinizi selamlıyorum....şoför abi demin inanılmaz bi motor freni yaptı tümsekten geçtiğimi hissetmedim bile...sağa sola nereye dönse sinyal veriyo kendimi güvende hissediyorum...hepinize burdan teşekkürlerimi sunuyorum..." falan diye anonslar yapardım taksicilerde kopardı.....hatta bi kere ankarada rush dan çıktık bi ekip....taksi çevirdik..."acaba işkembeciyemi gitsek yoksa sertalp e gidip muhabbete devam mı etsek yoksa evlere mi dağılsak?" olayı tartışılıyodu...."bi sn. durun ben bunu bi durağa soriyim" falan dedim aldım telsizi...hehe...."iyi akşamlar biz dejenere bi arkadaş grubu olarak büklüm durağına bi konu danışmak istiyoruz" falan dedim..."buyur söyle kardeş seni dinliyoruz" diye anons geldi...."yaa abi şimdi çıktık kafalarımız iyi...işkembeciyemi gitsek evlere mi dağılsak yoksa bi arkadaşın evinde muhabbete devam mı etsek?" dedim....konseyden karar çıktı şöyle bi anonsa yaptılar..."valla kardeş hepiniz birbirinizi bulmuşsunuz...takılmaya devam bizce"..."eyvalla abi" diyerek yola devam ettik...hahahaha

- pehliler bi kere kuzen tayfasıyla evde içip dışarı çıkmışlar....saçma bi gazla evdeki darbukayıda yanlarına almışlar...bara gidince vestiyere falan veriyolarmış..hahaha....sonra gece köprüyü geçerek eve dönüylarmış taksiyle...arabada biri darbuka çalmaya başlamış...herkes öne arkaya eğilip omuzları oynatıyomuş halay tarzında...eller serçe parmaktan birleşmeli....taksiciyide gazlamışlar o da önde oturanla serçe parmakları birleştirmiş arabayı sürerken öne arkaya eğiliyo...hahahaha....köprüyü geçerken polis çevirmiş.....kimlik mimlik sormuş herkese....sonra darbukayı görmüş..."bu ne lan naapıyonuz bunla" falan demiş...."bi çalında dinleyelim keyfimiz yerine gelsin" falan diye köprüdeki çevirmede bizimkiler darbuka çalmış herife...hahahaha

- marmaris karacasöğütte çocukluk arkadaşım berk'le sitenin itleriydik...ne kadar saçma iş varsa yapardık...huzurla eğlenen ailelere su balonu falan atıp kaçardık geceleri....neyse bigün gündüz site koyuna bi baktık koskocaman bi balıkçı teknesi demir atmış duruyo ....site sakinleri rahatsız "buda nerden çıktı şekerim?" falan diye boneli denizde saçını ıslatmak istemeyen saçma teyzeler kurbağalama yüzerken söyleniyolar ...neyse akşam oldu...bizimde berkle "yeniay abi hiçbişe gözükmüyo ürkünç olur gece denize girelim abi" diye abuk subuk bi gazımız oldu...müzik setimizi aldık iskelede gece müzik dinliyip içip denize giricez...."haydi abi bu sefer çıplak girelim denize" diye iyice saçma bi fikir çıktı(site küçük gece iskelede falan kimse olmuyo)....iskeleden atlıyoruz falan denizde yüzüyoruz kafalar iyi....cıbıl modunada girdik....sonra işte koyumuzun ortasına demrlemiş gemiden çok fazla gürültü falan gelmeye başladı....heyyt hoo bağırdık falan sessizleştiler..."nooluyo lan orda biraz sessiz olun burası medeni bi site!!" falan diye bağırıyoruz....bi anda balıkçı teknesiymiş falan üstünde 25 - 30 tane dev spot....poffff diye bize doğru bi yaktılar..."burası medeni bi site be!!" diye iskelede soğuktan büzüşmüş pipleriyle heriflere tafra yapan iki bebe gördüler...."PUAAAA!!!!" diye kahkaha sesleri geldi heriflerden...bizde bi anda naaptığımızı farkettik...utanıp cuuppp diye çok şık 10 üstünden 10 puanlık balıklama atlayışımızla suya daldık....gelen ışıklardan çıplak götlerimiz yakamoz yapa yapa sahile ulaşmıştık falan...hahahaha...cıbıl site itleri

- askerde millet tuvaleti batırıyo diye yüzbaşı içtimada nasıl kaka yapılacağını anlatmıştı herkesi toplayıp...yere tebeşirle alaturka tuvalet çizmişti...."bakın hayvan herifler şu ortadaki deliğe sıçıcaksınız...bunu tutturursanız 3 puan alırsınız 3 puan!!! diğer yerler out!!" diye bağırıyodu...kalem kağıt çıkarıp not alasım gelmişti...

- çok küçükken sabahları odamdan kalkıp işemek için tuvalete gitmeye çok üşenirdim...yataktan kalkıp odanın bi köşesine işerdim sonra geri yatardım....annemler kalp krizi geçirirdi...

- liseden mago bi arkadaşım lise 2 lise 3 te işte ergenlik gazlarıyla pavyonlara gitmeye başlamıştı konscu olmuştu...gelip bize anlatırdı "oglum şu konsomatrisi şöyle götürdüm" falan diye....bi kere bi sabah geldi çok üzgün falan...yine pavyondan gelmiş..."nooldu abi hayırdır" falan dedik...herif gece yine bi konsomatrisi almış arabasına pis pis...muhabbete girmişler kadınla...hayat hikayesini anlatmış kadın bu çok üzülmüş daralmış etkilenmiş gözleri dolmuş ağlamaya başlamış...normal bi insan acır bişe yapmaz falan...hayvan herif ağlayarak kadınla sevişmiş yine...kareyi getirin gözünüzün önüne..."öüüüü ühü hüüüüü" diye ağlayan bi herif arabada hala sevişiyo...hahahahaha...

- istanbulda böyle zor temaslarla hoşlandığım bi kızla gece buluşma ayarladım sinemaya gidicez falan...yıldız parkında buluşuruz dedim...akşam oldu...bi bankta bekliyorum...bi kedi yanaştı ..."hmm kediyi kucağıma alıp seviyim...kız etkilensin hayvanseverliğimden...aşık olsun bana" diye flört olayından ne kadar anlamadığımı ispatlayan bi fikir geldi aklıma...kedi oturuyo kucağımda....kızı gördüm uzaktan...romantik bi şekilde kızın gözlerinin içine bakarak kediyi seviyorum...kız geldi...ayağa kalktım sarılıp hoşgeldin öpücüğü vermek için....kedinin tırnakları pantalonuma takıldı...üstümde kaldı hayvan...pençelerini resmen kasıklarıma geçirdi canım yanıyo hayvan gitmiyo düşmüyo üzerimden...ahh uhh diyerek ekşi suratımla kıza bakıyorum...daha merhaba diyememişim..çok saçma bi duruma geldim...ehhh diye kediyi ittirdim aşağıya...corrt diye bi yırtık oldu pantalonumda...acı çığlıkları içinde kedi kaçtı...yerli bi ben stiller gibiydim valla korkunçtu rezil olmuştum...

- emrah'ın dudaklarımı ne kuruyodu bir gün.... selimle bi eczaneye dudak kremi almaya gitmişler...kadın çeşitleri göstermiş "beyefendi şu çilekli şu naneli..." falan filan....emrah karar verememiş ne alacağına selime sormuş....puşt selim de "hmm emrahcım ercan çilek tadını sevmiyomu senin dudaklarında?" demiş.....kadın bi şoke olmuş falan "errrrcan çilek tadını mı seviyo dudaklarınızda???" demiş emrahın suratına bakarak dehşetle...emrahta tabi o saniyede olayı şakaya vurup toparlıycak bi herif diil..."ehe yok gak guk olurmu öyle şey" falan saçmalamış bağlayamamış rezil olmuş...hahahaha

1 Comments:

  • haha eyvalla abi..senin bi saçmalığını yaziyim bari...önsözüne koyarsın kitabın

    By Blogger Jemjemo, at 12:34 PM  

Post a Comment

<< Home