Bitakım Olaylar

Sunday, February 26, 2006

Kısa Saçmalıklar No:3

Bayi ziyareti resimlerim daha elime ulaşmadı o yüzden kısa saçmalıklar serisine devam ediyorum.

- Nişantaşındaki evimizin kapıcısı Rıza diye yüzsüz bi herifti. Çocuğuna versin diye tazmanya canavarı şapkası vermiştim herife. Bi dahaki gün ekmek servisine herif kafasında o şapkayla çıkmıştı falan çocuğuna vermemiş. Neyse işte haftasonları eşi bizim eve gündüz temizliğe gelsin diye anlaştık anahtar verdik. Yiğitle uyuyoruz evde öküz gibi....Sabah bi dürtülmeyle uyandım saat 9.30 falan...şöyle bi ses geliyo "gahhh la gahhsana"...noolduğunu anlayamadım falan...dürtüyo biri beni sallanıyorum yatakta...gözümü açtım "eheeee heee" diye gülen hanzo bi herif bana bakıyo..."gah la gahhh ehe ehe...biz saat 6 da kalkıyoz olummm" diye Rıza'da eve gelmiş karısı temizlik yaparken....piskopat gibi beni uyandırıyo...içerdende karısı bağırıyo "hadi lan ordan sende 9 da kalkıyon Rıza" falan diye....naapıyosun be manyakmısın git şurdan diye bağırdım....herif yiitin odaya girdi içerden sesleri duyuyorum....onu da "gah gah gah" diye dürtüyo...sinirlerim bozuldu ben gülüyorummm..."MANYAKMISIN ULAN SEN GİTSENE ŞURDAN" diye yiit kovmuştu herifi...hahaha

- "Lamıcimi yok bu işin" lafına takıldım bu aralar....ne kadar saçma bi laf...lamıcimi....aklıma şöyle salak bi muhabbet geldi....askerde yere çok tüküren jimmy diye bi herif olsa....lakabı lama jimmy falan....içtimada komutan sorsa "lama jimmy nerde?"....askerlerde "lama jimmy yok komutanım" dese...hahahaha

- İstanbul'da bi taksiciye gaz veriyorum...."abi bu lpg işi iyi oldu ya....artık sonunda para kazanıyosunuz biraz" falan diye....adam yaşlı takım elbiseli falan...kibar istanbul aksanıyla şöyle bişe söylemişti..."evet evladım biraz rahatladık...fakat farkındaysan....hatta şu anda olduğu gibi....bazen kötü gaz alınca arabanın içi...çok afedersin ama..."....mmmmcık" gibi kokuyo evladım"...."ehe ehe evet abi" falan dedim ne diyeceğimi şaşırmıştım

- Arın ortabirde son ders bi kere altına kaka kaçırmış....herkes çıkmış sınıftan bu utanmış oturuyo falan...hoca da çıkmış....okulun hademesi görmüş bunun utangaç halini....anlamış hemen durumu...garip hangar gibi biyere sokmuş bunu....hortumla kıçını falan yıkamış "bzzzzt" diye parmak basıncıyla suya basımç vererek....sonra herif kendi kullandığı donu çıkarıp arına giydirmiş eve yollamış....aslına süper bi iyi niyet ama adamın o nemli slip dondu bi korkunçtur be....

- İsmini veremeyeceğim bi arkadaş arkadaşı geneleve gitmiş...üstünü falan çıkarmış....çorabını da çıkarmış....hayat kadını şey demiş..."ooo çoraplar falanda çıkmış...nooldu koçum yüzmeyemi geldin sen?"...HAHAHAHAHAH...garip genelev adap ve etikleri var çorap çıkarmak ayıpmış

- bi arkadaşla suratımızdan sivilceler patlayan kulaklarımızdan testesteron aktığı ergenlik dönemimizde hayat kadınlarınıa arıyıp garip muhabbetler ediyoduk sonra kikir kikir gülüyoduk...bi kere bi kadını aradık falan...kadın şey dedi "şu anda hastam var".......bizde üzüldük panik olduk..."ooo çok pardon hanımefendi çok özür dileriz rahatsız ettiğimiz için çok geçmiş olsun" falan dedik..."hahahaytt" falan diye gülmüştü kadın...bu paralı seks terminolojisinde "şu anda bi müşterim var sevişiyorum kardeşim" demekmiş...anlıyamamıştık salak salak

- pehliyle bizim istanbuldaki evde içip etilerdeki "cool pool" mu öyle bişe denen yerde depeche coverlarıyla meşhur şantaj adlı gruba gidicektik....bi şişe tekila bitirdik pehliyle....salak salak çıktık evden gittik mekana....vestiyere 10 ar milyon falan verip giriş parasını da bayıldık 20 milyon falan....içeri girdik boş boş etrafa bakıyoruz....garip şarkılar çalıyodu..."e hani depeche dinlemeye geldik biz buraya ne çalıyo ya bu grup" falan diye 5 dk. sonra çıktık etilerden taksime gittik salak salak gezdik düz yolda yürüyemiyoruz....meğer grubun çıkmasına 2 saat falan varmış cd den müzik çalıyomuş daha...full beyinsizlik..girdik 30 ar milyon bırakıp çıktık

- bi kerede yine pehliyle clubber yıllarımızdan birinde park ormandan çıktık...taksi arıyoruz....bitane bulduk taksici yoktu arabada....ileriye baktık orda bi dürümcünün orda yemek yiyomuş taksici..."bekleyin beyler şunu bitirip geliyorum" falan dedi adam...bekledik....geldi adam dürümünü bitirip....sonra garip bi moda bağladım ben....sessiz sessiz gidiyoruz arabada....adamın yediği dürümle ilgili cool sorular sormaya başladım adama...herifte bozmadı....devam ettirdi....takside giderken aşağıdaki gibi bi cool bi soru cevap diyalogu geçti:

Cem : "tavuk dürüm mü et dürüm mü?"
Taksici: "et dürüm"
Cem "Acılı acısız?"
Taksici: "acılı"
Cem: "soğanlı soğansız?"
Taksici: "soğanlı"
Cem: "çift lavaş tek lavaş?"
Taksici "çift lavaş"
Cem: "ayranlamı colaylamı?"
Taksici "ayranla"
Cem: "dişimizin arasında et kaldımı?"
Taksici : "kalmazmı abi"
Cem: "gazımız varmı?"
Taksici "olmazmı abi"

sonra kopmuştuk takside puaaahhhhh diye....hatta bide bi düğün arabası geçiyodu pehli pencereden sarkmıştı adamları alkışlamıştık falan....sonra herifler bize korna çalmamıştı sallamamıştı falan pehli sinirlenmişti küfür falan etmişti saçmasapan..

- Arınlarda istanbulda bi kere sessiz sinema oynuyoduk....karşı taraf bilemesin diye yalandan çok palavra bi film ismi uydurmuştuk...filmin adı şeydi..."hologramik berduş"...yok artık falan diye olay çıkardılar...ben savunmuştum dogruluğunu falan "türk filmiydi abi hatırlamıyomusunuz ilyas salman oynuyodu" diye...hahahaha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home