Bitakım Olaylar

Wednesday, May 17, 2006

Laçka

Blog iyice laçka oldu. Kafama eserse yazıyorum. Lale devri sona erdi. Geçen hafta jim carrey filmlerinde yaşanan küçük bi olay gerçekleşti. İş için Antalya'ya gittim. 5 yıldızlı kral bi otelde kalıyorum. Bi duş alıyim dedim. Girdim küvete. Sıcak su soğuk su o dengeleme ayarları yapıyorum musluktan. Sıcaklığı ayarlıyınca aparatı çekicem su üstten akmaya başlıycak. Su böyle tatsız bi az akıyodu aşağıda. Köküne kadar açsamda çok az akıyodu. Neyse dedim. Sıcaklığı ayarladım. Aparatı çektim bi türlü çekilmiyo. Tatsız bi basınç oyunları var. Alla alla dedim komple kapattım. Aparatı su kapalıyken çektim. Tazziksiz bişe gelicek diye kalktım ayağa. Sıcak suyu bi açtım. O kadar iğrenç bi sistemki. Bu polislerin gösterileri dağıtmakta kullandığı panzerlerin üstündeki tazzikli su aletinden çıkarcasına inanılmaz bi şiddetle alev gibi bi su fırladı. Nokta atış direk pipime. "Ahhhh!!!!" diye haykırıp küvette yere yığıldım. Suyuda kapayamadım sırtımda geziyo likit ışın kılıcı. Acılar içinde kıvrandım küvette. Hidrolik bi sünnet oldum valla ölüyodum. Bubi tuzağı diilde pipi tuzağı resmen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home