Bitakım Olaylar

Monday, May 29, 2006

Saçmalık Update

Yeni gariplikler geldi aklıma ve aynı zamanda yasandi...Mesela:

- Gecenlerde yazmistim pehlinin "Altmışşşş!!!" diye kendinden geçişini. Maksimum limiti altmıştı adamın. Bu geçtiğimiz cumartesi uyuyorum....pehliden bi telefonla uyandım...."işteee altmışşşş!!!!" diye bağırıyo bana....noolduğunu anlayamadım falan...."lafımın arkasındayım altmışşşş!!!" diye bağırıyo hala....jack nicholson'la diane keaton'ın filmini izliyomuş...diane keaton çok süpermiş ve altmış civarıymış...tezi doğrulanmış falan..manyakmıdır nedir...hahaha

- kuzen yiit interrail yapmıştı....orda bi olaya kopmuştum....turun yunanistan ayağında alemci+milliyetci bi eylem yapmislar bi yunan barinda....barda icerken yiit gazlara gelmis....garsona "bize 50 kirmizi 15 tane de beyaz icki getir shot bardaginda" diye....anlamamis garson getirmis biseler....bunlarda shot bardaklarini dizip turk bayragi yapmislar...sonra icmisler hepsini teker teker....hahahahaha inanilmaz bi govde gosterisi....alemcilerin hasan tahsin'leri....kardak krizinin icki kokan sat komandolari....hahahaha

- birde bizim ben selim defne burak ve balaban ekibi olarak gecen sene yaptigimiz road trip vari muhtesem tatilden aklima biseyler geldi....bu tatil zaten kendi basina bi blog olur aslinda....neyse fethiye idi ilk tatil ayagimiz....aksam yemegimizi yedik...guzel biyer diildi yalan bitakim yemekler yiyip kaziklandik....sonra "bananas" diye adindan zaten kesin bi sacmalik cikacak bi fethiye "tiskosuna" gittik....barda icerken bi anda turistler delirip barin ustune cikip dans etmeye basliyo....klasik "dale don daleeee" tarzi muziklerle inleyen igrenc biyer.....balabana bi baktik turist bi kizla bitakim muhabbetler ediyo falan...."vaay be balabana bak ne is bitirici bi adam" falan derken cok enteresan bise oldu....gurultuden falan pek bise duyulmadigi icin kiza yakinlasarak konusmak gerekiyodu heralde....kizda boyle bi onune bisemi ne dusurmustu one dogru egilmis....bizimkide bise soylemek icin heycanla one atlamis....ve tabiki...."catttttt!!!!!!" diye kiza saglam bir kafa indirdi balaban....hahahahahha.....kiz dehset icinde burnunu tutarak gerilerken bizim balabanin "ohhh sorry sorryyyy" diye panik bakislarla olayi telafi etmeye cabalamasi....hahahaha....aglayarak kacmisti kiz galiba.....bide o gece daha mistik ve enteresan bi olay olmustu....ben bi baymistim uykum gelmisti.....vedalastim ekiple....balabanlada vedalastim..."hadi abi ben kacar uykum var" falan diye.... o da iste "aa dur lan biraz daha takil...bizde daha burdayiz abi hadi hadi" falan diye gazlar verdi....almadim gazi..."yok abi gozum kapaniyo" falan dedim...."tamam abi biz burdayiz" dedi onla da vedalastim....sonra alacakaranlik kusagina girdim....cunku balabanla vedalasip otel odama gittim....."biz daha burdayiz abi" diyen balaban nasi olduysa bi sekilde benden once otele gidip yatmis....baya bi kafayi yemistim nasi olur bu is yaaa??? falan diye....hahahaha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home