Bitakım Olaylar

Monday, June 05, 2006

Memleket Manzaralari

İş gereği Türkiye'yi geziyorum baya....bayi ziyareti müşteri ziyareti ayağına sürekli bitakim illerin en meşhur yemeklerini yiyip göbek yapıyorum ....Iğdır'dan bile telefon geliyo bi bayimizden...."Cem'im gel buraya sana kuzu çeviricem sarayda" diye....naapacağımı bilmiyorum....neyse geçenlerde Adana'ya gittim....harbiden Adana dışındaki diğer illerdeki "Adana" kebabı o kadar yalanki....ben böyle bi olay görmedim ya.....ilk gün öğlen şöyle bi lokantaya gittim....adı şey...."Bir metrelik kebabı icad eden büyük üstat Hasan Kolcuoğlu".....lokantanın adı bu....heryerde böyle yazıyo falan....bi etkilendik koydular önümüze 1m kebabı...üstü tavuklar beytiler falan altta adana....inanılmazdı...hemen esnafla kaynaşma gazına garsona "nedir abi kaç metreyi buldunuz en fazla" falan dedim....teknik ve profesyonel bi cevap verdi...."valla kapalı alanlarda 3 - 3.5m'ye çıkabiliyoruz....kebaptan şişi çekerken çünkü toplam uzunluk 7m'yi buluyo şişle birlikte" falan dedi...."hmmm dogru" falan diye onayladık....hahahah...."ama açık havada 25m'yi buldu patron" falan dedi....saygı duyduk....olayın özelliği etin kıvamını çok iyi yakalamakmış....şişi tek hamlede çekerken etin şişe yapışmaması lazımmış...yapışırsa kebap yalan olurmuş....bzzzt diye tek hamlede çekiyomuş adam şişi....danalar gibi yedik....ziyaretler bitti....akşam daha bi rakılı muhabbet....geçen gittiğimde de gittiğiimiz bi kebapçı var...oraya gidildi.....hava çok sıcak olduğundan yerleri sulayıp direk sokağa koyuyolar masaları...karşılıklı iki kaldırıma hemde....garsonlar fıtı fıtı koşuşturuyo yolda....aradan arabalar falan geçiyo bunlar servis yaıyo....çok güzel bi ambians....resmi aha yanda................ sofranın bütünselliğini ve inanılmazlığını anlatmak için bir iki resim koyuyorum (sıcaktan lavaşa dokunamayış detayı...........bi ara tuvalete gittiğimde illet olduğum bi aparat vardır onu gördüm kıl oldum yine..........neyse gece inanılmazdı.....iş arkadaşıyla mükemmel muhabbetlerle iyice coştuk......odama gidip bayıldım sonra.......bi dahaki gün mersin.......burda da görüşmeler bitti.....öğlen yemek yememize rağmen akşamüstü "tantuni yemezsem beni hiçbiyere gönderemezsiniz" diye olay çıkarttım.....kırmadılar götürdüler......geçen geldiğimde de gitmiştim buraya.....türkiyenin en meşhur tantunicisi......kafaları yedim yine......3-4 tane yedim....."is this love?" konseptli tantuni resimlerimi görüyosunuz.....bide bu klasik "bu ünlüler gelip burada bizim yemeğimizi yedi" konsepti var tantunicimizde de....heryerde mahsunun tantuni yerken resimleri falan....bi resim çok dikkatimi çekti......nası olabilir böyle bişe diye afayı yedim.....herifler bbg mi öyle bişeyde çıkan tiksimç insan caner'le de foto çektirmiş.....hahahahahah olucak iş diil.......neyse....tantunileride mideye indirdikten sonra ankaraya geri dönüş....en sonda da "havaalanındayım, kurumsal bi köleyim...ama yinede tripçi kulaklıklarımla sisteme karşı belli bir duruşum var haberiniz olsun" isimli fotograf çalışmamı görüyorsunuz......haha






0 Comments:

Post a Comment

<< Home