Bitakım Olaylar

Monday, February 26, 2007

Bir Turk bir Italyan Dubai'de sokakta karsilasirmi? Karsilasirlarsa ne olur?

Anne kokosluklariyla ev yerlestirildi (basucumda pembe sineklik var mesela). Bi ara yiitle beni "bey kusagi" diye bi aksesuar almaya ikna ediyolardi nerdeyse hatta. Boyle "T" seklinda ahsap bi alet....efendim eve takim elbiseyle gelince hemen bu bey kusagina ceketi pantalonu asarmisiz cok rahat olurmus...o artik son noktaydi orda dur dedik...ama valla teyzemle annemin yardimlari sayesinde ev fistik gibi oldu...neyse 2 gun once isbasi yaptim....Bur Dubai diye biyerde ofis....boyle feci cha cha bi bolge diil ama yine makul....neyse isten ciktim bugun....taksi bekliyorum....arkamda bi araba durdu...."hellooo do you know how to go to al ain bisey street" falan biseler dedi agir italyan aksaniyla bi adam..."malesef bende yeniyim burda" diye "lutfen beni dolandirin" tarzi bise dedim...."ooo verr you from i'm from milanooo my name is maurizzioooo" diye muhabbete basladi..."im from turkey I loved milano I visited there 1 month ago" diye iyice kasindim....buda iyice gazlara geldi....asagi indi arabadan....jilet gibi bi herif....asagi dogru cizgili mafioso bi takim falan.....anlatiyo iste....armani de calisiyomus fuar icin gelmis falan geri donuyomus....biletini falan gosteriyo...bende sicaktan ter icindeyim yanlis ceket secimi falan yapmisim...."ooo u veryyy hot veryyy hot...this jacket i dont likeee oo la laaaa" falan biseler diyo....gitti arabanin bagajini acti sokak ortasinda....3 tane takim...armani iste (sahtemiydiler acaba?)....fuardan geri goturuyomus...." uuu uuu a size aa fiftyyy tooo yes yess fiftyyyy tuuu mamma miaaa" diye bi takim cikardi....bi anda kendimi isimin ikinci gununde ofisin onundeki sokakta italyan bi adamin gazlariyla takim elbise denerken buldum.....sonra bi dilenmeler falan..."iiimm a gonna buyy a cellphone nokia N93 for my daughterr uuu my friend i will sell this for veryyy cheapp aaaa 1000 dirhems (400 ytl falan oluyo) my friend" diye...iyice bi tirstim elim surekli cuzdanimin uzerinde falan....uzerimde cok az para var ehe ehe daha yeni tasindim ilk yatirimim bi takim elbise olmasin yaaa falan diye kiviriyorum....takim elbisede bi guzeldi be diye bi ikilemler surekli....."how much you haveee my friendd...i will give it fir veryyy cheap i dont have money on me we italiansss are veryyy richhh dont get me wronggg" falan iyice kastiriyo....herif caysin diye 100 dirhem var uzerimde dedim....ohhh mamma miaaa falan dedi....sonrada boyle elimde tuttugum isle ilgili bi sartname dokumani uzerine italya ofisindeki telefonunu yazdi milanoya gelince beni kesin ara falan dedi.....ne alaka yani dubaide bi turk bi italyan garip bi yerde ceket denemeler telefon alisverisi mamma mialar....cok garipti cokkk...dolandiricimidir bu adam? dolandiriciysa bu nasi bi dolandirma plani..."hmmm ben arabanin arkasina 3 sahte takim koyimmm...armani falan diyim....sokakta adres sorar gibi yapiyim...ordan bunlari satiyim....yalandan ucak bileti gosteriyim gidiyorum aslinda ayagina...ve bi italyan olarak bu isleri dubaide yapiyim!!!!"....aklim ermedi bu ise....fistik gibi takimi kacirdik paranoyalar yuzunden heralde....ariycam ben bu adami yarin italyadan....iste benim gozumden dubai boyle biyermis...hahahaha

2 Comments:

  • O adamin isi gercekten de o ve tuzagina dusmeyen tek tanidigim sensin..Helal be kuzen!

    By Blogger Daffodil-11, at 8:47 AM  

  • ayni olay abu dhabi de benim de basima geldi.Allah tan ceketi deneme gafletinde bulunmadan olaydan siyrildim.hikaye tamamen ayni.pacayi ucuz kurtarmissin

    By Anonymous Anonymous, at 9:55 AM  

Post a Comment

<< Home