Bitakım Olaylar

Thursday, September 07, 2006

Bir İstanbul Masalı

Valla geçen haftasonu İstanbuldaydım. Bi çaçalaşıldı Selim'le Ali'ye takılıp "anjelique" diye yerlere gittim. Hafif bi yabanileştim alter yapımla "çok kokoşşş burası yaa bana gelmezzz" diye...sonrada heriflerle muhabbet edip kazasız belasız sakin bi gece geçirdiğimi zannediyodum...bugün selimler "sen öyle zannet" diye bitakım fotolar yolladı...yorumsuz bir fotoroman olarak aşağıya diziyorum mini dizimizi.


medeni bir herifim biramı içip takılıyorum (gay değilim) gayet medeni bi heirifm selim ali eda takılıyoruz (kızlı erkekli eğlence gay değilim)

jemo haydi dostluk adına bir - iki foto...e tabi abi...(dostluk adına gay değilim)

jemo bi gel şöyle bişe söyliycem...."e tabi abi"...kanka muhabbeti dinliyorum (gay diilim)

hmmm.heriflerin bakışları değişiyo..ikiside hayvan gibi.hafif kıllanıyorum kafam iyi (net:gay diilim)

................ (valla diilim)

ohaaaa....ohaaaaa.....(abi valla diilim bu ne??)


herşey dostluk adına.....AMA O GÖZLÜK TRANSFERİ NASI OLDU....ALACAKARANLIK KUŞAĞI GİBİ BİŞE......(herşeye rağmen gay diilim yemin ederim)
HAHAHAHAHAH PİS HERİFLER!!!!

2 Comments:

  • ben sarhoş değilim
    ben gay değilim
    hadi lennnn :)

    By Anonymous Anonymous, at 10:30 AM  

  • süper yazıyorsun
    daha sık güncellesene

    By Anonymous Anonymous, at 11:03 AM  

Post a Comment

<< Home