Bitakım Olaylar

Sunday, February 19, 2006

Kısa Saçmalıklar No:1

Anadolu turu resimlerimide yarın işteyken alıcam bloga koymak için. Evde kitap okuyup oyun oyniyip duruyorum. Baydı biraz...aklıma gelen eski bitakım saçma hikayeleri diziyim alt alta...çok enteresan şeyler var:

- Bi kere Yalın'da içip gece dışarı çıkmak için taksi çevirdik. Ön kapıyı bi açtım pis bi herif pipisini kaşıyarak bana bakıyo...."Oooo abijim kolay gelsin biz rahatsız etmeyelim seni..." falan dedim...hayvan herif utandı güldü falan karışlamayı bıraktı...."yok yok buyrun" falan dedi...bindik taksiye....detaya girdi....mantar kapmış...sarhoş sarhoş konuşuyoruz falan....herif şöyle bi cümle kurmuştu belleklerime kazınan...."yaw gençler sormayın mantar kapmışız kaşıntı yapıyo...hemide o kadar tatsızki doktora gittim gösterdim doktor bile utandı....".....hahahahaha

- Biraz üst üste iğrenç hikaye olucak ama bi kere Emrah bi barda bi kızla öpüşmüştü kızın dudağındaki uçuğun iltihabı herifin ağzının içinde patlamıştı....korkunç!!!!!!!

- Tunus Caddesindeki Likya'da bi kere pehli özgüç emrah falan takılıyoduk....kafalar feci...ben bi kız beğeniyodum....beynim ne haldeyse artık kıza kur yapmam için gidip kıçına küçük bi tekme atma gibi bi fikir üretti....gittim şirin şirin gülerek pıt diye poposuna tekme attım sonra kaçtım....tabiki bardan attılar bizi

- Pehli anlatmıştı...Ankara'daki evlerinin kapıcısı "Aslan Abi" dünyanın düz olduğuna inanıyomuş (hala inanıyodur tahminen)....hatta yuvarlak olduğunu düşünen insanlarla şöyle dalga geçip Galileo'yu eziyomuş...."e yuvarlaksa o zaman burdan drenaj yapıp delik açalımda aşağıdakilerde nefes alsın anasını satiyim"...bu lafı derkende dirseğiyle yaverlerinin kolunu dürtüyomuş...hahahaha

- Burak ben Emrah Sıraselvilerde yürüyoduk....Burak'ın bi huyu var sokakta gördüğü herkesle konuşur ahbabı gibi....bu önden bi koştu falan bi herifle konuşmaya başladı...bizde yanına gittik....muhabbete karıştık...Burak'ın bi arkadaşı falan zannediyoruz...kakara kikiri muhabbet falan....bi ara bi espri oldu komik....hahaha diye herkes koptu....herifte koptu gülerek geriye doğru esnedi...sonra öne doğru eğildi hala gülüyo....bi anda harrrt diye benim mememi ısırdı...."noooluyo???" falan diye şaşırdık bi sessizlik oldu herkes birbirine bakıyo....koşarak kaçtık sonra..

- İstanbul'da bindiğim bitaksici bana bi iş teklifinde bulunmuştu beni hayretler içinde bırakan..."abi kobra zahiri lazımmı yeni geldi afrikadan taptaze"...napiyim lan ben kobra zehirini...saçmasapan işler

- 2002 yılında Arın ben gülin yasemin Faces'a gitmiştik Arın'ların işyerinin çakal kırmızı kartalıyla...faces ın önünde arabanın içinde içerken ben bi coştum falan kartalın üstüne çıktım bi apartmanda oturan bi kadına seranatlar falan yaptım...bi dahaki gün bi baktım arabanın üstü çökmüş...arının babasıda arabayı satıcaktı sıkıntı oldu satamadı falan....arın'a rica ettim "abi çaktırma allaşkına benim yaptığımı gözünü seviyim ailelerin en sevilen adamıyım ben bunu riske etmeyelim" falan diye....Arın'ı babası aramış..."naaptınız lan arabay oglum?" falan diye....rica ettiğim Arın'da beni korumak için babasına şöyle bi cümle kurmuş...kurduğu ilk cümle şu..."nası ya bilmiyorumki baba noolmuş? Cem yapmamıştır heralde"....yuh!!!

- Bodrum'da bi kere bi kavga çıkmıştı...kavga dövüşle alakası olmayan Cem Sungar olarak inanılmaz bi olay gerçekleştirdim....kavga edilen herifin memesindeki piercing'i kopardım....."ahhh memeeem memeeem" diye bağırarak kaçtı adam....o günden sonra sitedeki lakabım "Pepe Cem" olmuştu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home