Bitakım Olaylar

Friday, March 16, 2007

Desert Rock Festival

Baya uyuzlastim hic yazmiyorum bloga....baya olay oldu aslinda alistim Dubai'ye...cok habibi bi insanim artik....neyse mega bi olay oldu esas onu yaziyim bari...Col ortasinda rock fest!! ve esas grup Iron Maiden...turkiyede yasarken gelecekten bi adam gelseydi ve bana "evladim...birgun colde iron maiden dinleyeceksin" deseydi "hassittir ordan amca" derdim heralde....ama boyle bi adam olsaymis hakli olurmus benide got edermis harbiden.. (yuh ne sacmaladim ya)..gittik yiitle....bakiniyoruz etrafa....boyle rocker diyince ustu basi bakimsiz,alternatif tripci,gorunuse onem vermeyen siyahlar giyinmis isyankar tipler gelir akla...burda tam tersi....ennn cream de la creammm insanlar....suslu puslu.....kucuk kizlar kalabalikta makyaj tazeliyo....iron maiden ciktiginda heralde bir maiden in fetusundaydilar tahminen....arada ama boyle yasli kurt kolunda hafif silinmis eskimis eddie dovmeli tipler vardi onlara bi saygi duyduk...hatta bi herif vardi eline teneke bira almis....tenekeyi tersten tutuyo....bi delik acmis tepeden oraya basparmagiyla bastiriyo...arada parmagini cekiyo pisssst diye tazzikli birayi agzina denk getirip oyle iciyo....birasi bitti sonra yeaaaahhhh diye kalabaliga firlatti falan.....o da bi sacmalamisti artik...ac abicim ustten birani ic iste...hahahah....neyse inanilmazdi konser....adamlar 60 yasina dayanmis....ama inanilmaz bi enerji...bruce dickinson bi hoparlorun ustunden atlayarak gecerken bacaklarini vandamme gibi sola saga ayiriyo o sirada "fear of the darrrrkkk" diye haykiriyo....dusunun artik....dekor falan inanilmazdi....dev eddie resimleri donuyo arkada....sonra tank cikardilar sahneye!!!!tankin icinden eddie cikti durbunle saga sola bakiyo...acayipti ya....feci gazdi....ses falan kalmadi yiitle bizde....2 gun hicbise duymadik konserden sonra....sagir dedeler gibi bagiriyoruz surekli birbirimize..."neeee???? ne dedin evladimmmm...neee buyur???", "dayi su kolayi uzat diyorum dayiiiii" "haa anladiiim anladiiiim" diye...helal olsun iron maiden a....rock onnn diyerek konserde cep telle cekilmis dusuk kalteli resimleri diziyorum asagiya....yaa bide konserde super bi t-shirt satiyolardi alamadik....eddie bi devenin uzerinde....arkada burj el arap...ve devenin suratida eddie gibi kemikli iskeletli falan...hahaha cok superdi











1 Comments:

Post a Comment

<< Home