Bitakım Olaylar

Monday, February 20, 2006

Kısa Saçmalıklar No:2

Ya yazılara hiç comment yok. Destek bekliyorum basın comment e yazın bişe...güzel diyin bişe diyin....neyse kısa saçmalıklara devam....

- Cuma gecesi klasiklerinden....Karum karşısı tenis kulübüne gidildi....yaş ortalaması 350 civarı...çok şık biyer ama insanlardan dolayı jurassic park gibi.....annemler hep gider....yıllar sonra farkettimki herşey feci ucuz....kulaklarından fışkırana kadar içiyosun maks. 25 milyon falan bırakıp keyifle gecene devam ediyosun...(bir dahaki sabah ağzındaki o ekşi iğrenç alkollü tadla "offf ne para harcadık anasını satiyim" bunalımlarını biraz daha az yaşıyosun)...neyse ben burak gülin yalın gittik....çok güzel caz söyleyen bi kız vardı...keyifle içip dinliyoruz...burak'ın eski bi arkadaşı çıktı kız....kaynaşıldı "yihuuu dubi du bab baaa" diye cazlar söylenerek....ordan çıkılıp locus solusa yürünücek....cazcı kızda katıldı bize....tunalıda yürürken bi baktık yalın yok....arıyoruz ulaşamıyoruz...bi ara "abi kendimle barışmam lazım ben eve gidiyorum" falan diye saççmasapan bi mesaj geldi heriften....o sıra zaten herşey bi flulaşmaya başladı ...locus solusta biralar içildikten sonra çıkıldı gece kalmak için yalına gidildi....film koptu....en son kendimi yalınların evinde bir koltuğa sarılmış çoraplarımla zemine patinaj hareketi yaparken hatırlıyorum...."gülin kurtar beni" falan diye bağırıyodum...o gece ilk defa tanıştığımız cazcı kız gülüyo falan ama inceden panik olmuştur böyle saçma bi olaya şahit olunca.....neyse yerlerde yuvarlandım falan...çok uykum geldi...kalktım iyi gecelerimi çektim herkese ve misafir odasına uyumaya doğru gittim....yolda kemerimi açıp pantalonumu indiriyim uyumadan önce kolaylık olsun falan dedim kendime heralde...kemer açıldı...pantalon iniyo....hoop bir de bakıldıki donda pantalonla inmiş....burjuvazi cazcısı kız benimle tanıştığı ilk geceden götümü görmüş oldu....korkunç!!!!....sonradan gülin söylemişti şöyle bi laf etmiş..."e çok samimi buldu beni heralde"....HAHAHAHAH....samimi bulduğum insanlara götümü gösteriyorum...böyle bi olayım çıktı...

- Bi kere de istanbulda kuzenle nişantaşında yaşarken o kankalarını falan davet etti eve...kızlı erkekli evde mumlar yakılmış akustik gitar şölenleri ve sağa sola sallana sallana hep bir ağızdan "let it bee" sesleri çıkartılıcak evde....bi yabancı hissettim kendimi...selimle aliyi aradım ortaköyde buluşuldu...selimle alinin bi özelliği vardır...ayık adam sevmezler yanlarında...hemen allaşşağı ederler...selim özellikle mesela yılbaşı geceleri saat 21:00 de falan arkadaşlarını sarhoş edip yeni yıla sokar...bayıltır adamı eğlencesine devam eder....benide allaşşağı ettiler içtik falan....sonra başka bişe hatırlamıyorum o geceyle ilgili....sabah evde uyandım....gece çıkmadan önce görmediğim insanlarda var evde sabah...yiit tanıştırıyo falan....bi kız vardı..."merhaba ben cem çok memnun oldum" falan dedim el sıktım medeni medeni...kızda şey dedi..."merhaba cem dün gece tanıştık zaten sen benim kafama osurdun"...hahaha bi sessizlik oldu falan....kuzen olayı anlattı...eve gelmişim kapıyı çalmışım...yiit kapıyı açmış..."merhabaaa" diye yere yığılıp sızmışım...yiitin ekip beni yatırmak için seferber olmuş....çılgın punk doctor martens botlarımı çıkarmakta bu kıza düşmüş....botları ayağımdan çıkarmaya çalışırken zortlatmışım kafasına....buda bi ilktir hayatımda

- Bi kerede nişantaşı evimize yiit çok sarhoş gelmişti....şöyle bağırıyodu evde şevki yılmaz ses tonuyla..."akmerkeze gitmeyiiiiin.....meme var ordaaa!!!"....susmadı herif hep böyle bağırıyo...zor sakinleştirdim herifi uyuttum sonra

- Marmariste yazlık arkadaşlarımdan biriyle iki fransız turistle bi flört olaylarına girmiştik...herifin bordo tatsız bi doğanı vardı gurur duyduğu...her sabah siliyo yıkıyo cilalıyo jöleliyo fön çekiyo anlamsız anlamsız...neyse bi muhabbetler oldu kızları bu doğanla aldık site diskosundan...diskonun dj'inin adı zaten bitirir olayı..."dj.hoppa hakkı"...ahhh hahahah....kanka böbürleniyo arabasında falan saçmasapan ara gazlar patika yollarda slidelar falan korkunç....herif el freni çekti....teype oğuz yılmaz koydu....gecenin 3 ü falan...."haydi oynatıyoruz oglum bunları" falan diye traji komik bişeler söyledi....kapıları açtık...farların önünde göbek attık kızlarla 15 dakka "ele karşı güle karşı seni çarşııı çakalııı" ezgileriyle....yazarken bile elim titriyo...

- Yine marmariste abuk subuk turistlere prim yapma çabaları....bi kıyıda denize doğru sarkan bi ağaç vardı....ağacın tepesine bi arkadaş halat bağladı....halattan sallanarak tarzan vari denize atlamaca eğlencesi çıktı ortaya....gelip geçen turist gemilerine "helooo look here my friends" falan diye bi 8. sınıf animasyonlar yapıyoruz....benim aklıma dahiyane bi fikir geldi...."bi tur gidiyim...ipi bırakmiyim geri geliyim....sonraki tur ipi bırakıp suya atliyim"....turistler deliricek hasta olucak bana sanki...gerildim falan...herkes bakınca atlıycam...atladım...ipi bırakmadım....kontrol kaybettim...hooop ağacın gövdesine çatırtt diye giriş...ipi bırakış....aşağıdaki kayalıklara yapışış...kan revan içerisinde ortamı terkediş....sonrada "ehe anne bisikletten düştüm çok fena" gibi açıklamalar yapış...

2 Comments:

  • Gülmekten yorum yapamıyoruz ki! Dur bakalım daha neleri hatırlıycan! -Yiit

    By Blogger Daffodil-11, at 9:32 AM  

  • aaa ne güzel comment....var abi bi sürü şey var....çok pis şeyler var yazamadığım

    By Blogger Jemjemo, at 9:02 AM  

Post a Comment

<< Home